• Онлайн Магазин
  • Атаро
  • Ардис
  • Еллон
  • Аеро Контрол
  • Hypoxi
  • Атаро Солар
  • Онлайн Магазин
  • Атаро
  • Ардис
  • Еллон
  • Аеро Контрол
  • Hypoxi
  • Атаро Солар
  • Начало
  • Услуги
  • Продукти
  • Обекти
  • Клим.техника
  • Каталози
  • Новини
    атаро новини daikin новини
  • За нас
  • Контакти
  • Онлайн магазин Mагазин
  • Правни известия
  • Общи Условия
  • Бисквитки
  • GDPR
  • Полица за поверителност
  • Общи гаранционни условия
  • Общи Условия

    Общи условия за ползване на уеб сайта на Атаро, за тези от вас, които се интересуват...

    I. ПРЕДМЕТ

    Чл. 1. (1) Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между “Атаро Клима„ ЕООД, ЕИК 825305050 (за целта на документа наричано за краткост „Атаро“) и Посетителите на уеб-сайта http://www.ataro.bg (наричан за краткост „Сайта“).

    (2) Чрез достъпа и зареждането на http://www.ataro.bg, Посетителите се съгласяват да бъдат обвързани от настоящите Общи условия за ползване на Сайта и всички последващи промени в тях, и се задължават да ги спазват.

    II. ДАННИ ЗА ТИТУЛЯРА

    Чл. 2. (1) Информация относно Атаро:

    Наименование: “Атаро Клима„ ЕООД

    ЕИК: 825305050

    Адрес: област Пловдив, община Пловдив, гр. Пловдив 4000, ул. Васил Левски № 272

    Адрес за кореспонденция: област Пловдив, община Пловдив, гр. Пловдив 4000, ул. Васил Левски № 272

    Е-mail: plovdiv [at] ataro [.] bg

    (2) Информация относно Комисията за защита на личните данни:

    Адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров“ № 2

    Тел.: 02/915 35 18, 02/915 35 15, 02/915 35 19

    факс: 02/915 35 25

    Е-mail: kzld@cpdp.bg

    Уеб сайт: http://www.cpdp.bg

    Чл. 3. Сайтът предоставя на Посетителите информация относно дейността, услугите и цените на Атаро, както и достъп до публикуваните материали.

    III. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

    Чл. 4. (1) Всички информационни страници и статии в сайта http://www.ataro.bg са написани от нас и са изключителна интелектуална собственост на Атаро, освен в случаите когато е изрично споменато друго. Те са обект на закрила от Закона за авторското право и сродните му права, и не могат да бъдат използвани по какъвто и да било начин без предварителното писмено съгласие на Атаро.

    (2) Изображенията в Сайта на Атаро и другите визуални елементи, представляващи интелектуална собственост на Атаро не могат да бъдат използвани и възпроизвеждани по какъвто и да било начин от трети лица без предварителното писмено съгласие на Атаро.

    (3) Всяко нерегламентирано използване на материалите, публикувани в Сайта, без разрешение на Атаро, представлява нарушение, за което нарушителят носи гражданска, административно-наказателна и наказателна отговорност в съответствие с действащото българско законодателство.

    Чл. 5. (1) Атаро не разрешава използването по какъвто и да било начин на съдържанието на Сайта чрез визуализация на всички или част от материалите, публикувани в него, в друг сайт.

    (2) Препращането към страници в Сайта от други сайтове е допустимо, ако е извършено в съответствие с добрите нрави и търговска практика, и ако с препращането и начините на представяне на препратката не възниква съмнение относно авторството на Атаро.

    IV. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

    Чл. 6. (1) Атаро предприема мерки за защита на личните данни на Посетителите съгласно Закона за защита на личните данни и Полицата за поверителност, обявена на Сайта.

    (2) Атаро не изпраща идентифицираща информация на трети лица и не изисква регистрация за използване на Сайта от Посетителите.

    (3) При предоставяне на лични данни през Сайта, Посетителите се съгласяват да получават бюлетин (newsletter), изпращан от Атаро на посочения от тях имейл адрес за кореспонденция.

    V. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

    Чл. 7. (1) Настоящите Общи условия могат да бъдат изменяни от Атаро по всяко време, като Атаро своевременно публикува на Сайта изменените Общи условия.

    (2) Измененията в настоящите общи условия имат действие за всички Посетители на Сайта от момента на обявяването им от Атаро.

    VI. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА

    Чл. 8. (1) Атаро предоставя достъп до съдържанието на Сайта такова, каквото е и не гарантира, че насоките в материалите в Сайта водят до целените от Посетителите резултати.

    (2) Атаро не носи отговорност за вреди и пропуснати ползи на Посетителите, причинени от съдържащи се в публикуваните на Сайта материали.

    (3) Атаро не носи отговорност за вреди, причинени от Посетителите на третите лица вследствие използването на Сайта и съдържащите се в него материали.

    VII. ДРУГИ РАЗПОРЕДБИ

    Чл. 9. За неуредените в тези общи условия въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.

    Чл. 10. Настоящите общи условия влизат в сила за всички Посетители на Сайта считано от 01.09.2018 г.

  • Бисквитки

    Настоящата Полица за „бисквитки“ е предназначена за регулиране на отношенията между “Атаро Клима„ ЕООД и Посетителите на уеб-сайта. Предизвикваме ви да я прочетете...

    Настоящата Полица за „бисквитки“ е предназначена за регулиране на отношенията между “Атаро Клима„ ЕООД, ЕИК 825305050 (за целта на документа наричано за краткост „Атаро“) и Посетителите на уеб-сайта http://www.ataro.bg (наричан за краткост „Сайта“).

    КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ „БИСКВИТКИТЕ“?

    "Бисквитките", известни още като „Cookies”, представляват малки по размер текстови файлове, съхранявани в браузъра на всеки Посетител. Те се използват от браузъра за да се идентифицира устройството на Посетителя и правилното поведение на дадена уеб страница, както и да предоставят информация за Посетителя относно неговите индивидуални предпочитания.

    "Бисквитките" обикновено съдържат името на уебсайта, времето за съхранение на крайното устройство и уникален номер. Те могат да съдържат и лична информация като предпочитания за език или IP адрес на Посетителя.

    Чрез достъпа и зареждането на http://www.ataro.bg и използването на услуги на Атаро, Посетителите се съгласявате с използването на „бисквитки“. В случай че са блокирали „бисквитките“, Посетителите все още ще имате достъп до Сайта, но някои от неговите функции могат да бъдат нарушени.

    КАК ИЗПОЛЗВАМЕ „БИСКВИТКИТЕ“?

    Личните данни, предоставени на Атаро посредством "бисквитките", биват използвани само и единствено с цел осъществяване на конкретни функции в сайта, свързани със Посетителите. За допълнителна сигурност, всички получени данни са криптирани. По този начин Атаро ограничава достъпа до информацията от потенциални неоторизирани или злонамерени трети страни.

    Възможно е Атаро да използва услуги от трети страни като например Facebook Pixel, помощен чат и други. Въпросните трети страни имат собствена Полица за „бисквитки“ и е отговорност на посетителите да се запознаят с нея.

    КАК ДА ЗАБРАНИТЕ „БИСКВИТКИТЕ“?

    Посетителите има възможността сами да контролира „бисквитките“ си. Чрез редактиране на настройките на браузъра, Посетителите могат да изберат дали да позволят съхраняването им на респективните им устройства. Повече информация може да намерите на следните страници, в зависимост от браузъра, който използвате:

    Google Chrome

    Mozilla Firefox

    Microsoft Edge

    Safari

    Opera


  • GDPR

    Общ регламент за защита на личните данни, но вие си го знаете, нали...

    КАКВО Е GDPR?

    Считано от 25.05.2018 г. във всички държави-членки на Европейския съюз, включително България, започва да се прилага Общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Той заменя Директивата за защита на данните на Европейския съюз, която бе в сила от 1995 г.

    Целта на GDPR е да уеднакви и обнови политиките на държавите-членки на ЕС, свързани със събирането, складирането и използването на лични данни. Регламентът гарантира правото на неприкосновеност и защита на личните данни. Повече детайли може да намерите в официалния документ, разпространен от Комисията за защита на личните данни (КЗЛД).

    КАКЪВ КОНТРОЛ ПРЕДОСТАВЯ GDPR?

    GDPR гарантира на гражданите на ЕС пълен контрол над данните, които предоставят на различните компании, независимо от тяхната дейност или размер. Всеки гражданин има право да се разпорежда с личните си данни, предоставени на всяка една компания. Това включва поискване на копие от личната си информация, окончателно извличане на всички данни или изтриване на цялата информация от страна на компанията.

    КАКВИ СА ОСНОВНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА GDPR?

    GDPR изисква от всяка една организация да отговори на следните въпроси: какви лични данни използва; защо обработва въпросните данни; колко дълго ще съхранява тези данни или какви са критериите за периода на съхраняване; с кого ще бъдат споделяни данните; и дали личните данни ще бъдат прехвърляни извън границите на ЕС. Също така, GDPR задължава организациите да изискват съгласие от гражданите на ЕС за предоставяне на техните данни на трети страни; да гарантира правото за поискване или коригиране на данните, тяхното изтриване, както и да „бъдат забравени“.

    АТАРО И GDPR

    От самото си изграждане, сайтът на Атаро е съобразен с изискванията на регламента за защита на данните. Като администратор на лични данни, Атаро е назначил длъжностно лице, което да следи за стриктното обгрижване на личните данни и съобразяване на процеса с GDPR.

    Всички лица, имащи достъп до данните (както стари служители, така и новоназначените такива), преминават специално обучение, изцяло съобразено с изискванията на GDPR.

    Атаро прави детайлен одит на всички текущи и потенциални партньори и се запознава в детайли с тяхната защита и поведение спрямо GDPR. Атаро предоставя информация само на един доставчик, който е локиран в ЕС и притежава нужните сертификати за защита.

    Защитата на личните данни на посетителите на сайта и клиентите на Атаро е сред най-високите ни приоритети и ние не спираме работата по усъвършенстваме на нашата система и нашата защита.

    КАКВИ ЛИЧНИ ДАННИ ИЗПОЛЗВА АТАРО?

    Според GDPR, лични данни са всички такива, посредством които може да бъде идентифициран даден потребител. Атаро използва лични данни като имейл, имена, мобилен телефон, IP адрес.

    Също така, Атаро използва стандартни уеб технологии за маркирането на посетители и проследяване на поведението им. Най-често става въпрос за така наречените „бисквитки.“ Повече информация за тях може да намерите в нашата полица за „бисквитки.“

    ЗАЩО ОБРАБОТВАМЕ ДАННИТЕ?

    Личните данни събрани посредством „бисквитки“ се използват за оптимизиране на потенциални следващи посещения на потребителите на Атаро. Събраната информация от контактните форми или последвали кореспонденции се използва за установяване и поддържане на комуникация с бъдещи клиенти и партньори.

    КЪДЕ СЪХРАНЯВАМЕ ДАННИТЕ?

    Съхраняваните от Атаро данни се запазват физически на сървъри, локирани в центрове за съхранение на територията на ЕС. Информацията бива криптирана с цел защита и ограничаване достъпа на потенциални трети лица. Личните данни не биват прехвърляни извън границите на ЕС.

    КОЛКО ВРЕМЕ СЪХРАНЯВАМЕ ДАННИТЕ?

    Съхраняването на данните продължава, докато разполагаме с основание за тяхното съхранение.

    КАК МОЖЕТЕ ДА УПРАВЛЯВАТЕ ДАННИТЕ СИ?

    Атаро гарантира на посетителите си възможността да упражнят правата си гарантирани от GDPR. Всяко физическо лице, посетител или клиент на Атаро, има възможността за достъп до респективната си лична информация, налична в нашите база данни. Също така всяко физическо лице може да се възползва и от правото си „да бъдат забравено“. Свържете се с нас директно за повече информация тук.

    Също така, всеки посетител може да регулира поведението на „бисквитките“ си спрямо нашия сайт. Повече информация за тях може да намерите в нашата Полица за „бисквитки".


  • Полица за поверителност

    Задължителна информация за правата на лицата по защита на личните данни, която едва ли ще прочетете...

    I. ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

    Чл. 1. (1) “Атаро Клима„ ЕООД (за целта на документа наричано за краткост „Атаро“ или „Администратор“) осъществява дейността си в съответствие със Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни.

    (2) В качеството си на Администратор на лични данни по предоставяне на хостинг услуги, Атаро отговаря на всички изисквания на новата регулация, като събира единствено данни на лицата дотолкова, доколкото са необходими за предоставянето на услугата, и ги пази отговорно и законосъобразно.

    II. ДАННИ ЗА ТИТУЛЯРА

    Чл. 2. (1) Информация относно Атаро:

    Наименование: “Атаро Клима„ ЕООД

    ЕИК: 825305050

    Адрес: област Пловдив, община Пловдив, гр. Пловдив 4000, ул. Васил Левски № 272

    Адрес за кореспонденция: област Пловдив, община Пловдив, гр. Пловдив 4000, ул. Васил Левски № 272

    Е-mail: plovdiv [at] ataro [.] bg

    (2) Информация относно Комисията за защита на личните данни:

    Адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров“ № 2

    Тел.: 02/915 35 18, 02/915 35 15, 02/915 35 19

    факс: 02/915 35 25

    Е-mail: kzld@cpdp.bg

    Уеб сайт: http://www.cpdp.bg/

    III. ОСНОВАНИЕ ЗА СЪБИРАНЕ, ОБРАБОТВАНЕ И СЪХРАНЯВАНЕ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ

    Чл. 3. (1) Атаро събира и обработва Вашите лични данни във връзка със сключването и изпълнението на договори, предоставянето на хостинг услуги, регистрация на домейни, използване на виртуални и наети сървъри, на основание чл. 6, ал. 1, Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR), и по-конкретно въз основа на следното основание:

    изрично получено съгласие от Вас като клиент;

    за изпълнение на договор или предприемане на стъпки за сключване на такъв с търговски партньор;

    за предприемане на стъпки по Ваше искане за сключване на договор, ако сте кандидат за работа при нас;

    спазване на законово задължение, което се прилага спрямо Администратора;

    за целите на легитимния интерес на Атаро.

    (2) Атаро е Aдминистратор на лични данни по отношение на Вашите данни като ползватели на нашите услуги. Спрямо личните данни, които Вие обработвате, използвайки нашите услуги, Атаро действа в качеството си на обработващ лични данни.

    IV. ЦЕЛИ И ПРИНЦИПИ ПРИ СЪБИРАНЕТО, ОБРАБОТВАНЕТО И СЪХРАНЯВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ

    Чл. 4. (1) Атаро събира и обработва личните данни при сключване на договор с търговски партньор или търговско дружество/клиент за целите на индивидуализиране на страната по договора и изпълнението му, както и за следните цели:

    счетоводни цели;

    статистически цели;

    защита на информационната сигурност;

    обезпечаване на изпълнението на договора за предоставяне на съответната услуга;

    изпращане на информационни съобщения, съобщения за промени в услугата, препоръки за подобряване на използването на платформата, нови и ъпгрейднати абонаментни планове и др.

    Чл. 5. (1) Атаро събира и обработваме личните данни, които Вие предоставяте като кандидатствате за работа, включително за следните цели:

    индивидуализиране на кандидата;

    осъществяване на контакт с Вас и провеждане на комуникация;

    извършване на подбор на кандидати.

    (2) Атаро пази Вашите лични данни, които сте предоставили, за целия срок на обявата за работа, а в случай, че бихме желали да продължим съхраняването на Вашите данни и след този период за целите на последваща комуникация с Вас, ще Ви изпратим по имейл запитване, за да дадете своето изрично съгласие данните Ви да продължат да се съхраняват.

    Чл. 6. (1) Атаро спазва следните принципи при обработката на Вашите лични данни:

    законосъобразност, добросъвестност и прозрачност;

    ограничение на целите на обработване;

    съотносимост с целите на обработката и свеждане до минимум на събираните данни;

    точност и актуалност на данните;

    ограничение на съхранението с оглед постигане на целите;

    цялостност и поверителност на обработването и гарантиране на подходящо ниво на сигурност на личните данни.

    Чл. 7. (1) При обработването и съхранението на личните данни, Атаро може да обработва и съхранява личните данни с цел защита на следните си легитимни интереси:

    изпълнение на задълженията си към Национална агенция по приходите, Министерство на вътрешните работи и други държавни и общински органи.

    V. КАКВИ ВИДОВЕ ЛИЧНИ ДАННИ СЪБИРА, ОБРАБОТВА И СЪХРАНЯВА АТАРО?

    Чл. 8. (1) Атаро извършва следните операции с предоставените от Вас лични данни като кандидати за работа, за следните цели:

    сключване и изпълнение на търговска сделка с клиент или партньор – целта на тази операция е сключване и изпълнение на договор с търговски партньор или клиент и неговото администриране;

    сключване и изпълнение на трудов или граждански договор с физическо лице - целта на тази операция е сключване и изпълнение на договор с физическо лице и неговото администриране;

    изпращане на информационни съобщения – целта на тази дейност е администриране на процеса по изпращане на съобщения до клиентите, които се отнасят до подобрения или промени в услугите, надвишени параметри, и изтичащи услуги, съгласно договора за предоставяне на услугата.

    (2) Атаро обработва следните категории лични данни и информация за следните цели и на следните основания:

    Ваши индивидуализиращи данни (име и фамилия, електронна поща, телефон);

    Цел, за която се събират данните: Осъществяване на връзка с потребителя и изпращане на информация към него.

    Основание за обработка на личните Ви данни: С приемането на общите условия и закупуване на услуга, между Атаро и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.

    други данни, които Атаро обработва – При влизане в нашия уебсайт, Атаро събира данни за използвания IP адрес;

    Цел, за която се събират данните: Подобряване на сигурността на услугата и локализация на интерфейса, статистически и маркетингови проучвания.

    Основания за обработка на данните: Обработването е необходимо за изпълнение на договор, по който субектът на данните е страна - чл. 6, ал. 1, б. (б) на GDPR. До създаването на профил на потребителя, IP адресът се събира на основание осъществяване на легитимните интереси на администратора – чл. 6, ал. 1, б. (е) от GDPR;

    Ваши данни за издаването на фактура на физическо лице – Ако желаете да Ви бъде издадена фактура в качеството Ви на физическо лице, следва да предоставите своя единен граждански номер.

    Цел, за която се събират данните: Издаване на фактура за извършване на плащания по сключен договор за предоставяне на услуги за използване на платформата за създаване на електронни магазини.

    Основание за обработка на личните Ви данни: С приемането на общите условия и регистрация на уебсайта, или при сключването на писмен договор, между Атаро и Вас се създава договорно отношение, на което основание обработваме Вашите лични данни – чл. 6, ал. 1, б. (б) GDPR.

    (3) Администраторът не събира и не обработва лични данни, които се отнасят за следното:

    разкриват расов или етнически произход;

    разкриват политически, религиозни или философски убеждения, или членство в синдикални организации;

    генетични и биометрични данни, данни за здравословното състояние или данни за сексуалния живот или сексуалната ориентация.

    (4) Личните данни са събрани от Администратора от лицата, за които се отнасят.

    (5) Администраторът не извършва автоматизирано взимане на решения с данни.

    (6) Дружеството не обработва данни за лица под 16 години, освен с изрично съгласие на техните родители или представители.

    VI. СРОК НА СЪХРАНЕНИЕ НА ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ

    Чл. 9. (1) Атаро съхранява личните данни на законните представители на юридическите лица – страни по договор с дружеството безсрочно, за целите на опазване легитимния интерес на Атаро и изпълнение на законовите си задължения към държавни органи и институции.

    (2) Атаро съхранява Вашите лични данни като кандидат за работа за срок не по-дълъг от наличието на актуална обява за работа, публикува на нашия уебсайт или на друго място. След изтичане на срока на обявата или приключване на подбора, Атаро полага необходимите грижи да изтрие и унищожи всички Ваши данни, без ненужно забавяне или да ги анонимизира (т.е. да ги приведе във вид, който не разкрива вашата личност), освен ако не дадете своето изрично съгласие данните Ви да продължат да се съхраняват и обработват за в бъдеще.

    (3) Администраторът Ви уведомява, в случай, че срокът за съхранение на данните е необходимо да бъде удължен с оглед изпълнение на нормативно задължение или с оглед легитимни интереси на Администратора или друго.

    VII. ПРЕДАВАНЕ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ ЗА ОБРАБОТВАНЕ

    Чл. 10. (1) Атаро може по собствена преценка да предава част или всички Ваши лични данни на обработващи лични данни за изпълнението на целите за обработване при спазване на изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679.

    (2) Атаро Ви уведомява в случай на намерение да предаде част или всички Ваши лични данни на трети държави или международни организации.

    VIII. ВАШИТЕ ПРАВА ПРИ СЪБИРАНЕТО, ОБРАБОТВАНЕТО И СЪХРАНЕНИЕТО НА ЛИЧНИТЕ ВИ ДАННИ

    Чл. 11. (1) Ако не желаете всички или част от Вашите лични данни да продължат да бъдат обработвани от Атаро за конкретна или за всички цели на обработване, Вие можете по всяко време да оттеглите съгласието си за обработка чрез искане в свободен текст.

    (2) Атаро може да поиска да удостоверите своята самоличност и идентичност с лицето, за което се отнасят данните.

    (3) Атаро може да продължи да обработва част или всички Ваши данни, ако съществува законово задължение за това или за целите на опазване на своите легитимни интереси.

    (4) По отношение на законните представители и физически лица-партньори по договор с дружеството се прилага ал. 3.

    Чл. 12. (1) Вие имате право да изискате и получите от Администратора потвърждение дали се обработват лични данни, свързани с Вас.

    (2) Вие имате право да получите достъп до данните, свързани с вас, както и до информацията, отнасяща се до събирането, обработването и съхранението на личните Ви данни.

    (3) Администраторът Ви предоставя при поискване, копие от обработваните лични данни, свързани с Вас, в електронна или друга подходяща форма.

    (4) Предоставянето на достъп до данните е безплатно, но Администраторът си запазва правото да наложи административна такса, в случай на повторяемост или прекомерност на исканията.

    Чл. 13. (1) Вие можете да коригирате или попълните неточните или непълните лични данни, свързани с Вас с отправяне на искане до Атаро.

    Чл. 14. (1) Вие имате правото да поискате от Администратора изтриване на част или всички свързани с Вас лични данни, а Администраторът има задължението да ги изтрие без ненужно забавяне, когато е налице някое от посочените по-долу основания:

    личните данни повече не са необходими за целите, за които са били събрани или обработвани по друг начин;

    Вие оттеглите своето съгласие, върху което се основава обработването на данните и няма друго правно основание за обработването;

    Вие възразите срещу обработването на свързаните с Вас лични данни, включително за целите на директния маркетинг и няма законни основания за обработването, които да имат преимущество;

    личните данни са били обработвани незаконосъобразно;

    личните данни трябва да бъдат изтрити с цел спазването на правно задължение по правото на ЕС или правото на държава членка, което се прилага спрямо Администратора.

    (2) Администраторът не е длъжен да изтрие личните данни, ако ги съхранява и обработва:

    за упражняване на правото на свобода на изразяването и правото на информация;

    за спазване на правно задължение, което изисква обработване, предвидено в правото на ЕС или правото на държавата членка, което се прилага спрямо Администратора или за изпълнението на задача от обществен интерес или при упражняването на официални правомощия, които са му предоставени;

    по причини от обществен интерес в областта на общественото здраве;

    за целите на архивирането в обществен интерес, за научни или исторически изследвания или за статистически цели;

    за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.

    (3) В случай на упражняване на правото Ви да бъдете “забравени”, Атаро ще изтрие всички ваши данни, с изключение на трите Ви имена като кандидат за работа, за целите на отчетността.

    (4) Данните на законните представители на търговски дружества-партньори и клиенти по договор с дружеството продължават да се съхраняват и обработват, въпреки отправено искане за забравяне, на основание спазване на законово задължение на дружеството, за спазване на легитимния интерес и установяването, упражняването или защитата на правни претенции.

    (5) За да упражните правото си за бъдете “забравен”, е необходимо да изпратите искане в свободен текст и да се легитимирате с документ за самоличност.

    Чл. 15. (1) Вие имате право да изискате от Администратора да ограничи обработването на свързаните с Вас данни, когато:

    оспорите точността на личните данни, за срок, който позволява на Администратора да провери точността на личните данни;

    обработването е неправомерно, но Вие не желаете личните данни да бъдат изтрити, а само използването им да бъде ограничено;

    Администраторът не се нуждае повече от личните данни за целите на обработването, но Вие ги изисквате за установяването, упражняването или защитата на свои правни претенции;

    възразили сте срещу обработването в очакване на проверка дали законните основания на Администратора имат преимущество пред Вашите интереси.

    Чл. 16. (1) Вие можете по всяко време да изтеглите данните, които се съхраняват и обработват за Вас във връзка с използване на услугите на Атаро, с искане по имейл.

    (2) Вие можете да поискате от Атаро директно да прехвърли Вашите лични данни към посочен от Вас администратор, когато това е технически осъществимо.

    (3) Вие можете да упражните правото си на преносимост чрез изпращане на искане в свободен текст.

    Чл. 17. (1) Вие можете да поискате от Администратора да Ви информира относно всички получатели, на които личните данни, за които е поискано коригиране, изтриване или ограничаване на обработването, са били разкрити. Администраторът може да откаже да предостави тази информация, ако това би било невъзможно или изисква несъразмерно големи усилия.

    Чл. 18. (1) Вие можете да възразите по всяко време срещу обработването на лични данни от Администратора, които се отнасят до Вас, включително ако се обработват за целите на профилиране или директен маркетинг.

    Чл. 19. (1) Ако Администраторът установи нарушение на сигурността на личните Ви данни, което може да породи висок риск за Вашите права и свободи, той Ви уведомява без ненужно забавяне за нарушението, както и за мерките, които са предприети или предстои да бъдат предприети.

    (2) Администраторът не е длъжен да Ви уведомява, ако:

    е предприел подходящи технически и организационни мерки за защита по отношение на данните, засегнати от нарушението на сигурността;

    е взел впоследствие мерки, които гарантират, че нарушението няма да доведе до висок риск за правата Ви;

    уведомяването би изисквало непропорционални усилия.

    Чл. 20. (1) За извършване на регистрация на домейн в или извън областта .bg и след подадена заявка от Ваша страна, Атаро предава необходимата информация към съответния регистратор на домейни, който обработва Вашите данни като администратор за целите на регистрацията на заявения домейн.

    (2) Администраторът не извършва трансфер на вашите данни към държави извън границите на ЕС.

    IX. ДРУГИ РАЗПОРЕДБИ

    Чл. 21. (1) В случай на нарушаване на правата Ви съгласно горепосоченото или приложимото законодателство за защита на личните данни, имате право да подадете жалба до Комисията за защита на личните данни, както следва:

    Наименование: Комисия за защита на личните данни

    Адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров“ № 2

    Тел.: 02/915 35 18, 02/915 35 15, 02/915 35 19

    факс: 02/915 35 25

    Е-mail: kzld@cpdp.bg

    Уеб сайт: http://www.cpdp.bg/

    Чл. 22. (1) Можете да упражните всичките си права относно защита на Вашите лични данни във всякаква форма, която съдържа изявление за това и ви идентифицира като притежател на данните.

    Чл. 23. (1) Когато възлагате на Атаро да обработва лични данни на трето лице за целите на използването на услугата, Атаро действа в качеството на обработващ личните данни.

    (2) В случаите по ал. 1, Атаро действа единствено по Ваша инструкция като ползвател на услугата и само доколкото може да има контрол върху личните данни, които Вие обработвате. Атаро няма контрол върху съдържанието и данните, които Вие като ползвател на услугата избирате да зареди в услугата (включително ако тези данни включват или не лични данни). В този случай Атаро няма роля в процеса на взимане на решение дали ползвателят използва услугата за обработка на личните данни, за какви цели и дали същите са защитени. Съответно, отговорността на Атаро в този случай се ограничава до:

    съобразяване с инструкциите на ползвателя на услугата съгласно договора и общите условия;

    предоставянето на информация за услугата и функционалностите чрез нейния интерфейс.

    Чл. 24 (1) Сайтът на Атаро може да съдържа линкове към други уеб сайтове, управлявани от други организации. Ние не отговаряме за политиката за сигурност на други уеб сайтове, дори ако използвате линкове от нашия сайт, за да достигнете до тях. Тази Полица за поверителност се прилага само за нашия сайт, така, че Ви насърчаваме да прочетете изявленията за поверителност на другите уеб сайтове, които посещавате.

    (2) Наред с това, ако сте попаднали на нашия уеб-сайт чрез сайта на трето лице, ние не можем да носим отговорност за политиката за поверителност и практиките на собствениците и администраторите на сайта на това трето лице и Ви препоръчваме да проверите неговата Политика за поверителност.

    Чл. 25 (1) Използвайки нашия сайт, Вие се съгласявате с нашата декларация за поверителност.

    Чл. 26 (1) Текущата Политика е последно актуализирана през септември 2018 г. и е в съответствие с Общ регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679). Ако решим да променим правилата ни за поверителност, ще публикуваме промените на тази уеб страница.


  • Общи гаранционни условия

    Общи гаранционни условия важащи по време на гаранционните периоди на продукти, съоръжения и оборудвания продавани, доставяни и/или монтирани от Атаро Клима
    1. Гаранционни условия:
    1.1. Гаранционният срок на закупената стока започва да тече от датата на покупката, видима по издадена фактура или издадена поръчка от ЕРП системата на Атаро Клима.
    1.1.1. За стоки, продукти и оборудване доставяни на строителни обекти, гаранционният срок започва да тече от датата на доставка до обекта.
    1.1.2. Удължаване на гаранционният срок (заради неопериране на оборудването от датата на доставка до датата на пускане в експлоатация на строителния обект) на даден продукт или оборудване, доставени на строителен обект е възможен след обсъждане и потвърждаване на удължаването от страна на фирмата производител/доставчик.
    1.2. Гаранциите на продуктите и услугите, които предлагаме биват два вида:
    1.2.1. Пълна Гаранция - през периода на пълна гаранция всички разходи за отстраняване на появил се фабричен дефект в дадено оборудване са за сметка на Атаро Клима
    1.2.2. Ограничена Гаранция - след изтичане на периода на Пълна Гаранция е възможно срокът на тъй наречената Фабрична Гаранция от самият производител да не е изтекъл. В такъв случай до изтичането на фабричната гаранцията предоставена от самият производител, Атаро Клима има ангажимента да доставя безплатно дефектиралата част до наш офис в страната, по избор на клиента, но допълнителни разходи за подмяна на дадената дефектирала част (като транспорт, командировки, труд, квартирни и т.н.) се заплащат от клиента.
    1.2.3. Атаро Клима предлага сервиз и за продукти, които са внесени в България от нас, но са продадени на клиента от трета компания. В такива случаи важат гаранционните условия по Ограничена Гаранция, т.е. можем да доставим дефектирала част безплатно от компанията производител, но разходите по подмяната на тази част трябва да се заплатят от клиента.
    1.3. Стандартният срок на Пълна Гаранция на всички продукти предлагани от Атаро Клима е:
    1.3.1. 12 (дванадесет) месеца за юридически лица
    1.3.2. 24 (двадесет и четири) месеца за физически лица
    1.4. Гаранцията е валидна само за повреди, дължащи се на производствен дефект, който се е проявил в гаранционния срок, като появилият се дефект трябва да бъде докладван от клиента незабавно и в рамките на гаранционния срок на съоръжението. Дефекти появили се по време на гаранционния срок, но докладвани след изтичането му не подлежат на гаранционно обслужване.
    1.5. Гаранцията покрива само хардуерните компоненти на продуктите. Тя не покрива софтуер, за който са предоставени или важат лицензионни споразумения или отделни гаранционни условия или изключения.
    1.6. Повреда на оборудване/съоръжение в рамките на гаранционния му срок не е основание за подмяната му с ново аналогично такова. Атаро Клима по своя преценка решава дали да подмени дефектирала част от повреденото оборудване или да подмени цялото оборудване.
    1.7. Срокът за извършване на ремонта варира в зависимост от сложността му и от срока на доставка на резервни части. Атаро Клима има ангажимент да диагностицира даден дефект до една седмица след получаване на сигнал за повреда от клиент и да отстрани дефекта до един месец след диагностицирането му, ако необходимите резервни части могат да бъдат доставени в рамките на този месец.
    1.8. Гаранционният срок на подменените части или подмененото оборудване е с продължителност равна на оставащата продължителност на гаранционния срок на оригиналното оборудване.
    1.9. Ако клиент предяви претенции за възникване на фабричен дефект в дадено оборудване/съоръжение и в последствие се окаже, че дефектът не е фабричен, а от друго естество (неправилна експлоатация, някакъв вид външно влияние, форсмажорно обстоятелство и т.н.) Атаро Клима има правото да фактурира на клиента всички направени разходи по този случай.
    1.10. Атаро Клима не носи отговорност за съхранението на информация на купувача, както и за нейното възстановяване, в случаите на нейната загуба, вследствие на гаранционен ремонт или замяна на изделието.
    1.11. Атаро Клима не носи отговорност за възможни материални и нематериални щети, както и за пропуснати ползи, вследствие на загуба на данни или вследствие невъзможността на Купувача да използва изделието.
    1.12. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за съответствието на потребителската стока с договора за продажба съгласно чл.112-115 от ЗЗП.
    2. Гаранционно обслужване на съоръжение отпада като ангажимент в следните случаи:
    2.1. Не са спазени условията за монтаж, съхранение и експлоатация на техниката, посочени в инструкциите за употреба на техниката;
    2.2. Направен е опит за отстраняване на повреда от купувача или друго неоторизирано лице;
    2.3. Повреди, настъпили при транспортиране от трети лица, механични повреди по корпуса, външни или вътрешни елементи и аксесоари, подлежащи на износване;
    2.4. Повреди, настъпили в следствие на природни бедствия (гръмотевици, наводнения, земетресения, пожари и др.) както и други независещи причини от фирмата Изпълнител;
    2.5. Повреда, на кабел в следствие на прекъсване, срязване или прегризване от гризачи след експлоатация на техниката;
    2.6. Неизправност или големи колебания в електрическата мрежа, включително и моментно пусково напрежение (токов удар),в следствие на експлоатация в неизправна електрическа инсталация;
    2.7. Повреди, причинени от въздействие на други предмети, изпускане, падане, разливане на течности върху устройството или изпускането му в течности.
    3. Препоръки за правилна експлоатация:
    3.1. Условията за експлоатация представляват описание на средата, за която е проектирана да работи техниката. Те са указани от производителя и/или търговеца и са важна част от условията за гаранционна поддръжка на техниката. Това е така, тъй като някои видове техника/устройства са силно чувствителни към условията, при които работят и лесно могат да бъдат повредени, ако не се експлоатират в правилните условия.
    3.2. Внимателно прочетете и спазвайте всички инструкции за безопасност, включени в ръководството за експлоатация на производителя. Поверете монтажа на съответното устройство на подходящо техническо лице. Отделете нужното време, за да се запознаете детайлно с възможностите и техническите изисквания на вашия продукт.
    4. Допълнителни и преференциални гаранционни условия:
    4.1. Допълнителни и преференциални гаранционни условия са възможни и се предлагат от Атаро Клима срещу подписване на Договор за Гаранционна Поддръжка.

    Атаро Клима запазва правото си да обновява Общите Гаранционни Условия по всяко време.
    Общите Гаранционни Условия важащи за всяка сделка са тези, които са били валидни към момента на сключване на дадената сделка.
  • Новини
  • За нас
  • Обекти
  • Легални
  • Общи гаранционни условия
  • Контакти
  • Създаден от Molivnik.com
Вече 30 години Атаро продължаваме да доказваме, че сме вашият надежден партньор в изграждането на сградни инсталации... © Атаро 1990-2025 Създаден от Molivnik.com

Новото Мулти Sensira MXF -мулти сплит приложение за няколко помещения- kомпаkтно, ефективно, с грижа към природата и нисък ПГЗ!

за повече полезна информация натиснете тук: ataro.bg




Здравейте!

DAIKIN  Ururu Sarara - свеж, ветилиран въздух, самопочистващ се филтър, интелигентно управление на влажността, най-ниска консумация на енергия при резки климатични промени. Форми вдъхновени от японското ветрило Ogi, международно отличие за най-качествена климатизация на дома.

Този сайт използва бисквитки, за да подобри вашето потребителско изживяване. Прочети тук.